برند ها, مقاله ها

جواهرات ون کلیف و آرپلز

طراحی ون کلیف و آرپلز

جواهرات ون کلیف و آرپلز : نمادی از ظرافت و شانس

درباره این برند

ون کلیف و آرپلز(Van Cleef & Arpels)  یک برند فرانسوی جواهرات لوکس است که در سال 1906 توسط آلفرد ون کلیف و برادر شوهرش چارلز آرپلز تأسیس شد. مزون (Maison) به دلیل صنایع دستی نفیس، طراحی های خلاقانه و استفاده از سنگ ها و مواد قیمتی شناخته شده است. ون کلیف و آرپلز تعدادی از نمادین ترین مجموعه های جواهرات جهان مانند الحمرا (Alhambra®)، پرلی (Perlée)™ و فریوُل (Frivole)™ را ایجاد کرده است که از طبیعت، هنر و فرهنگ الهام گرفته شده است.

لوگوی ون کلیف و آرپلز

ون کلیف و آرپلز

الحمرا

یکی از قابل تشخیص ترین نقوش ون کلیف و آرپلز ، الحمرا است که در سال 1968 ساخته شد و به نمادی از شانس، هماهنگی و زیبایی تبدیل شده است. الحمرا یک شکل شبدر چهار برگ است که از معماری موریانه کاخ الحمرا در اسپانیا الهام گرفته است. مجموعه جواهرات الحمرا دارای گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره و ساعت است که با مواد مختلفی مانند طلا، مروارید، عقیق، کرنلیان، فیروزه، مرجان و الماس تزئین شده است. جواهرات الحمرا را می‌توان به روش‌های مختلفی برای مناسبت‌ها و سبک‌های مختلف پوشید.

گردنبند الحمرا از ون کلیف و آرپلز

گردنبند الحمرا از ون کلیف و آرپلز

پرلی

یکی دیگر از مجموعه های متمایز ون کلیف و آرپلز ، پرلی است که در سال 2008 عرضه شد و زیبایی مرواریدها را جشن می گیرد. مجموعه پرلی تخصص مزون در زرگری و حکاکی را به نمایش می گذارد، زیرا هر قطعه با مهره های ظریف طلا تزئین شده است که جلوه ای درخشان ایجاد می کند. مجموعه پرلی شامل انگشترها، دستبندها، آویزها، گوشواره ها و گردنبندهایی است که می توان آنها را با هم ترکیب کرد و ترکیبی بازیگوش از رنگ ها و اشکال ایجاد کرد.

انگشتر پرلی ون کلیف و آرپلز امضا شده طلا

انگشتر پرلی ون کلیف و آرپلز امضا شده طلا

فریول

مجموعه فریوُل نمونه دیگری از تفسیر شاعرانه ون کلیف و آرپلز از طبیعت است. مجموعه فریول در سال 2003 معرفی شد و دارای گل های ظریفی است که از گلبرگ های قلبی شکل تشکیل شده اند. جواهرات فریول از طلا و الماس ساخته شده است که نور را منعکس می کند و حرکتی درخشان ایجاد می کند. مجموعه فریول قطعات مختلفی مانند آویز، گوشواره، گیره، انگشتر، دستبند و ساعت را ارائه می دهد که می توانند به تنهایی یا با هم برای جلوه ای خیره کننده استفاده شوند.

انگشتر فریول ون کلیف و آرپلز نقره ای

انگشتر فریول ون کلیف و آرپلز نقره ای

انگشتر فریول ون کلیف و آرپلز طلایی

انگشتر فریول ون کلیف و آرپلز طلایی

جواهرات ون کلیف و آرپلز چیزی فراتر از لوازم جانبی هستند. این دعوتی است به جهان بی انتها از ظرافت و شانس. این جواهرات با ترکیب صنایع دستی نفیس، طرح‌های نوآورانه و مواد گرانبها جواهراتی را خلق می‌کند که بیانگر شخصیت و احساسات صاحبان آن است. چه به دنبال هدیه ای برای خود یا شخص خاصی باشید، می توانید قطعه کامل جواهرات ون کلیف و آرپلز را در وب سایت رسمی آنها یا در یکی از بوتیک های آنها در سراسر جهان پیدا کنید. همچنین می توانید در سایت “روبی اسکای” از جواهرات با طرح ون کلیف از انواع مختلف آن پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *